loading...
اخبار روز سینما
سینما دیلی بازدید : 7 یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سونگ کانگ، ستاره Sweet Home، شهرت "پسر نتفلیکس" را به دست آورد، یک اصطلاح مناسب برای توصیف موفقیت درام های K او در پلتفرم استریمینگ. سونگ کانگ که متولد 23 آوریل 1994 است، اولین حضور تلویزیونی خود را در سال 2017 در فیلم The Liar and His Lover انجام داد. دو سال پس از اولین بازی خود، سونگ قبلاً سریال خودش را رهبری می کرد - زنگ عشق. از آن زمان، سونگ کانگ به یکی از محبوب ترین و درخواستی ترین بازیگران نسل خود تبدیل شد. لیست Song Kang K-dramas شامل تعداد زیادی بازدید است و اکثر آنها یک شباهت جالب دارند.

سونگ کانگ، از پیش‌بینی‌کننده هواشناسی گرفته تا یک دیو 200 ساله و همه چیز در این میان، علی‌رغم حرفه نسبتاً جدید خود، نقش‌های بسیار خوبی را بازی کرده است. بهترین زوج‌های درام کی سونگ کانگ، که بیشتر آنها مورد علاقه طرفداران درام‌های عاشقانه قرار گرفتند، نمونه دیگری از محبوبیت آثار او در چند سال گذشته است. هر درام Song Kang K-درام جدید از بسیاری جهات با آخرین تفاوت دارد، اما اکثر آنها بر روی یک پلتفرم نمایش داده شده اند.

اکثر آهنگ‌های Kang K-Drama در نتفلیکس پخش می‌شوند (شامل ۲ نسخه اصلی)
سونگ کانگ تا سال 2024 در 10 نمایشنامه کره ای ظاهر شده است که در شش تای آنها به عنوان شخصیت اصلی دیده می شود. شش تا از K-drama های سانگ در نتفلیکس پخش می شوند، به این معنی که بیشتر نمایش های او در این پلتفرم در دسترس هستند. علاوه بر این، تمام برنامه‌های سونگ کانگ در نتفلیکس، او را به‌عنوان شخصیت اصلی به‌جای یک نقش کوتاه یا نقش فرعی نشان می‌دهند. بنابراین، نتفلیکس خانه مهم ترین سریال سونگ کانگ است، از اولین نقش اصلی او در سال 2019 تا آخرین موفقیت هایش در سال های 2023 و 2024.

دو تا از درام‌های K-Netflix Song Kang نسخه‌های اصلی هستند - سریال‌های وب که برای نتفلیکس طراحی شده و تحت مدل تماشای پرحرفی منتشر شده‌اند. اکثر سریال های کره ای پخش شده در شبکه های محلی دارای 16 قسمت هستند که به صورت هفتگی منتشر می شوند، در حالی که سریال های وب استریم معمولاً تعداد قسمت های کمتری دارند که به یکباره حذف می شوند. زنگ عشق، یک فیلم اصلی نتفلیکس که در سال 2019 به نمایش درآمد، اولین نقش اصلی سونگ کانگ بود. پس از موفقیت اولین نسخه اصلی خود در نتفلیکس، سونگ کانگ یک سال بعد در سریال پخش دیگری به نام Sweet Home 2020 بازی کرد. همه برنامه های دیگر او از سال 2019 نیز به نتفلیکس رسیدند.

سه سال طول کشید تا فصل دوم Sweet Home به نمایش درآید، که طی آن سونگ کانگ در چهار درام کره ای دیگر بازی کرد.

درام های K نتفلیکس سونگ کانگ همه موفق بوده اند
کارنامه سونگ کانگ تا کنون چشمگیر بوده است، با نقش های اصلی در برخی از محبوب ترین درام های کره ای چند سال گذشته. Love Alarm یکی از اولین موفقیت‌های اصلی درام K نتفلیکس بود که راه را برای موفقیت‌های جهانی مانند Squid Game و All of Us Are Dead برای ورود به پلتفرم در سال‌های بعد هموار کرد. در حالی که Love Alarm یک شروع قوی برای سونگ کانگ در نتفلیکس بود، Sweet Home نمایشی است که او را به عنوان یک ستاره جهانی تایید کرد. یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های غیرانگلیسی نتفلیکس در اولین نمایش خود، Sweet Home به سرعت برای دو فصل دیگر تمدید شد.

سه سال طول کشید تا فصل دوم Sweet Home به نمایش درآید، که طی آن سونگ کانگ در چهار درام کره ای دیگر بازی کرد. Navillera، با این وجود، Forecasting Love and Weather و My Demon همگی مورد استقبال قرار گرفتند و برخی حتی بهترین برنامه Forecasting Love و Weather Song Kang را در نظر گرفتند. جالب اینجاست که My Demon که ستاره را به عنوان شیطان اصلی می دید، کمتر از یک ماه قبل از فصل 2 Sweet Home نمایش داده شد. به این ترتیب، Song Kang دو برنامه مهم داشت که همزمان قسمت های جدیدی را در نتفلیکس در پایان سال 2023 منتشر کردند که تایید می کرد. وضعیت «پسر نتفلیکس» او.

اولین فصل سوم Song Kang's Sweet Home در سال 2024 در نتفلیکس
تاثیر سونگ کانگ در نتفلیکس در سال 2024 ادامه خواهد داشت، که اولین پخش فصل سوم خانه شیرین را پس از پایان سریال شیطان من مشاهده می‌کند. افزایش تنش بین انسان ها و نئو انسان ها سونگ کانگ به سختی در فصل دوم Sweet Home ظاهر شد و هیون سو در پایان قسمت 3 ناپدید شد و تنها در ثانیه های پایانی قسمت 6 دوباره ظاهر شد.
گفتن اینکه غیبت هیون سو صرفاً یک تصمیم داستانی بود یا نه، دشوار است، اما واقعیت این است که انتظار می‌رود سونگ کانگ بیشتر در فصل 3 ظاهر شود. فصل 1. با برنامه ریزی Ui-myeong برای ایجاد دنیای جدیدی تحت سلطه نئو انسان ها، اکنون نمی توانست زمان بدتری برای بازگشت "هیون سو" شرور باشد. شخصیت سونگ کانگ نه تنها باید Ui-myeong را متوقف کند، بلکه باید راهی برای محافظت از انسان ها و هیولاها بدون ایجاد جنگ پیدا کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 1,597
  • بازدید کلی : 1,597