loading...
اخبار روز سینما
سینما دیلی بازدید : 9 سه شنبه 04 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

پس از اینکه نگاهی اجمالی به کاساندرا نوا شرور اما کورین در اولین تریلر «ددپول و ولورین» داشتیم، نگاه دوم به فیلم تیمی R Marvel Cinematic Universe بیشتر به این شخصیت می‌تابد، از جمله نمایشی از قدرت روانی خارق العاده او و اگر با شخصیت شرور آشنا نیستید، خوب - او و قدرت‌هایش حتی بدتر از آن هستند که تریلر نشان می‌دهد.
استودیو مارول
توسط LIAM MCGUIRE/۲۲ آوریل ۲۰۲۴، ۱:۱۴ بعد از ظهر EST
پس از اینکه نگاهی اجمالی به کاساندرا نوا شرور اما کورین در اولین تریلر «ددپول و ولورین» داشتیم، نگاه دوم به فیلم تیمی R Marvel Cinematic Universe بیشتر به این شخصیت می‌تابد، از جمله نمایشی از قدرت روانی خارق العاده او و اگر با شخصیت شرور آشنا نیستید، خوب - او و قدرت‌هایش حتی بدتر از آن هستند که تریلر نشان می‌دهد.

«ددپول و ولورین» با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن در نقش‌های اصلی، سفر Merc را با دهان در سراسر دنیای مارول دنبال خواهد کرد. این بار وید ویلسون در حال کار با Time Variance Authority بر روی ماموریتی است که به نظر می رسد چندین واقعیت مختلف را در بر می گیرد. در این فیلم شخصیت‌هایی از دو فیلم قبلی «ددپول» و مجموعه «مردان ایکس» فاکس، از جمله پیرو آرون استنفورد، و همچنین ظاهر شدن قهرمانانی از دنیای مارول قرن بیستم فاکس و فراتر از آن، مانند الکترا جنیفر گارنر، ظاهر می‌شود. با این حال، این پروژه همچنین شخصیت های جدیدی را به لایو اکشن معرفی می کند، از جمله Nova با بازی کورین.

تریلر جدید «ددپول و ولورین» نه تنها اولین نگاه به نقش لوگان در فیلم را نشان می‌دهد، بلکه صحنه‌های بیشتری را با کاساندرا نوا نیز به نمایش می‌گذارد. خواهر دوقلوی چارلز خاویر، که اولین بار در «مردان ایکس جدید» شماره 114 (که توسط گرانت موریسون و فرانک کویتلی خلق شده است)، نقش مهمی را به عنوان یکی از شرورهای فیلم، اگر نگوییم دشمن اصلی ددپول، ایفا خواهد کرد. و در نقطه جدید، قدرت های باورنکردنی او به طور کامل به نمایش گذاشته می شود، زیرا شخصیت نشان می دهد که چرا او اینقدر وحشتناک است، حتی برای کسانی مانند ولورین و ددپول.
کاساندرا نوا از Deadpool 3 کیست و چرا او اینقدر ترسناک است؟

در تریلر «ددپول و ولورین»، «کاساندرا نووا» به کارگردانی اما کورین پتانسیل قدرت باورنکردنی او را به تصویر می‌کشد. اولین بار نشان داده شد که او از دهان چیزی که به نظر می رسد جمجمه غول پیکر مرد مورچه ای است، بیرون می آید. در حالی که ولورین و ددپول با هم دعوا می‌کنند، این شخصیت چای او را می‌نوشد و با تهدید می‌گوید: «پسرا خیلی احمق هستند».

وقتی ولورین سعی می‌کند او را بکشد، با پنجه‌های آدامانتیوم بدون غلافش، آماده تکه‌شدن و تاس کردن، قدرت‌های نوا مورد توجه قرار می‌گیرد. با این حال، تلاش او برای کشتن او به سرعت به پایان می رسد، زیرا نوا از توانایی های روانی خود استفاده می کند تا به راحتی حمله مرد ایکس را متوقف کند. به جای اینکه چاقو بخورد، او را مجبور می‌کند قبل از اینکه پنجه‌هایش را در هوا به سمت بالا هدایت کند و به زمین بفرستد، خودش را به سیخ بکشد. نوا بعداً وقتی دیده می‌شود که ولورین و ددپول از یکی از کاسه‌های چشم جمجمه مرد مورچه‌ای پریده و از طریق یک پورتال فرار می‌کنند و نشان می‌دهد که ممکن است رویارویی آن‌ها با او طبق برنامه‌ریزی پیش نرود یا اینکه او تنها یک شروری است که در حال عبور از دنیاها با او ملاقات می‌کنند. صرف نظر از این، اولین بازی لایو اکشن دوقلو شیطانی پروفسور ایکس کاملاً وحشتناک است.

در حالی که داستان یا ارتباط نوا با ددپول و/یا ولورین در فیلم در حال حاضر یک راز باقی مانده است، به نظر می رسد که او مسئول مرگ، هرج و مرج و فاجعه دنیای ویران شده دومی است. اگر اینطور است، لوگان یک دلیل عمیقاً شخصی برای حذف نوا دارد، اما او به تمام کمکی که می‌تواند از قهرمانان دیگر، از جمله ددپول، دریافت کند، برای تحقق آن نیاز دارد، زیرا او به وضوح می‌تواند به راحتی بر او غلبه کند. .

مجموعه قدرت کامل (و بسیار خطرناک) کاساندرا نوا چیست؟
کاساندرا نوا یک نیروگاه در کمیک ها است، با طیف گسترده ای از توانایی ها که او را به یکی از بزرگترین تهدیدها برای دوقلویش، چارلز خاویر، و مردان ایکس تبدیل می کند.

نوا قبل از اینکه به دنیا بیایند، مخالف تاریک برادرش به عنوان ضد خود شد و سعی کرد رهبر مردان ایکس را در حالی که هر دو هنوز در رحم بودند به قتل برساند. او علاوه بر شکست در کشتن خاویر، مرده به دنیا آمد، اما به لطف قدرت‌هایش، سرانجام توانست خود و فرم فیزیکی‌اش را بازسازی کند. نوا با داشتن قدرت تله پاتیک مشابه با خاویر، توانایی دستکاری DNA جهش یافته را به روش های مختلف دارد و دارای یک فاکتور شفابخش باورنکردنی است که باعث می شود حتی در برابر مرگبارترین حملات مقاومت کند. علاوه بر این، او می تواند بدن افراد دیگر از جمله اعضای X-Men را در اختیار بگیرد و در آن ساکن شود.

مرگبارترین عمل او، نسل کشی خانه جهش یافته جنوشا است، که عناصر آن در حال حاضر در مجموعه «مردان ایکس 97» از دیزنی پلاس اقتباس شده است. در کمیک‌ها، او از قدرت کپی‌برداری DNA خود استفاده می‌کند تا کنترل Sentinels را در دست بگیرد و آنها را بر روی جمعیت کشور جهش یافته آزاد کند و در نتیجه میلیون‌ها نفر را به قتل برساند.

در نهایت، کاساندرا نوا نشان دهنده بدترین سناریو برای چارلز خاویر است. او با قدرت های تله پاتیک، توانایی بازنویسی DNA و شکلی تقریبا غیرقابل کشتن، تبدیل به یک شرور مخوف شده است که حضورش همیشه دلیلی برای هشدار برای جهش یافته های مارول است. از آنچه تاکنون دیده‌ایم، به‌نظر می‌رسد «ددپول و ولورین» عدالت را در کاراکتر انجام می‌دهد، و به نظر می‌رسد نوا از اما کورین به اندازه همتای کمیک او ترسناک است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 1,537
  • بازدید کلی : 1,537