loading...
اخبار روز سینما
سینما دیلی بازدید : 12 دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

AMC's Parish بالاخره به پایان رسید و در اینجا پایان نمایش کاملاً جدید Giancarlo Esposito توضیح داده شده است. پریش در طول شش اپیزود خود، داستان پرتنش زمان راننده جنایتکار بازنشسته گری پریش درگیر شدن با باندهای نیواورلئان را به تصویر کشیده است، در حالی که او چیزی جز فرار ناامیدانه نمی خواهد. با این حال، گری در فصل پایانی پاریس به دلیل اطلاعات جدید در مورد مرگ غم انگیز پسرش، نظر خود را تغییر می دهد. بنابراین، در اینجا چیزی است که در پایان پاریس اتفاق می افتد، همه آن به چه معناست، و چگونه آینده نمایش را تنظیم می کند.

نمایش جنایی جدید پریش درام جنایی AMC بالاخره آمد، با تمام فصل 1 سریال کاملاً موردانتظار جانکارلو اسپوزیتو که اکنون منتشر شده است. پریش امیدوار است راه‌های دیگر سریال‌های تحسین‌شده AMC مانند بریکینگ بد، دیوانه‌ها و بهتر است با ساول تماس بگیرد را دنبال کند و جانکارلو اسپوزیتو به این شبکه بازگردد تا تیتر بازیگران پریش باشد. در پایان فصل پریش، گری برای مقابله با قاتل پسرش به نیواورلئان بازمی‌گردد و او را به سمت سوراخ خرگوش هدایت می‌کند که مستقیماً به آنتون و دنیای باندهای نیواورلئان بازمی‌گردد.

خانواده گری در انتهای پریش کجا رفتند؟
گری برای طولانی‌ترین زمان زندگی جنایی خود را از همسرش رز و دخترشان مک مخفی نگه داشت و او امیدوار بود که خانواده واقعی خود و خانواده جنایتکار خود را جدا نگه دارد. با این حال، قسمت 5 پریش شاهد بود که خانواده گری حقیقت را در مورد دخالت او در باندهای جنایتکار نیواورلئان کشف کردند. این اتفاق پس از آن افتاد که آنتون دو نفر از مردانش را مجبور کرد خانواده گری را گروگان بگیرند و گری به زودی متوجه شد که نگفتن ماجرا به آنها بسیار خطرناک است. در تلاش برای ایمن نگه داشتن آنها، این سه نفر به متل دوردست فرار کردند تا از آنتون پنهان شوند.

اگرچه خانواده برای مدتی در امنیت بودند، اما کشف گری در مورد مرگ پسرش باعث شد او رز و مک را ترک کند و به نیواورلئان برگردد تا قاتلان پسرش را بپردازد. قسمت 6 پریش شاهد بود که گری انتقام خود را از شخصیت هایی مانند آنتون و اسب گرفت و سپس او برای بازیابی خانواده اش بازگشت. اما پس از بازگشت به متل، رز و مک آنجا نبودند. این می‌تواند توضیح‌های مختلفی داشته باشد، با احتمالاتی از جمله خروج آن‌ها پس از انتظار برای او برای مدت طولانی یا گروه دیگری که آنها را ربوده تا به گری برسند.

دخالت گری در جنگ باند نیواورلئان تازه شروع شده است
در سرتاسر پریش، گری تنها آرزویش این بود که از دنیای جنایات سازمان یافته نیواورلئان خارج شود. با این حال، در پایان فصل 1 پریش، به نظر می رسد که گری فقط خود را در معرض خطر بیشتری قرار داده است. گری با کشتن آنتون، خود را به باندهای مختلف در نیواورلئان معرفی کرده است و او را به متحد محبوب برخی و دشمنی ترسناک برای برخی دیگر تبدیل کرده است. گری همچنین اسب، زنزو و شامیسو - سه شخصیت اصلی آنتاگونیست پریش - را با اسلحه ترک کرد و زمینه را برای کشتن یکدیگر فراهم کرد تا اینکه او هر یک از آنها را بکشد.
این انتخاب‌ها در پایان پریش، با پدر اسب، زنزو و شامیسو، در نهایت به آمریکا راه یافتند. به محض ورود، او به شمیسو می‌گوید که عمدتاً نگران یافتن مردی است که خانواده‌اش را از هم پاشید. این بدان معنی است که رئیس باند فقط برای شکار گری پریش به نیواورلئان آمده است، به این معنی که زمان قهرمان داستان در دنیای جنایات سازمان یافته نیواورلئان به پایان نرسیده است.

مرگ آنتون فاش کرد که فساد در سیاست نیواورلئان وجود دارد
پس از بررسی مرگ پسرش، گری سرانجام مردی را که او را کشته است، پیدا می‌کند و او را به یک گروه بهبود می‌یابد. گری مرد را گروگان نگه می دارد و او را مجبور می کند تا توضیح دهد که چرا این کار را انجام داده است و او داستان کامل را تعریف می کند. همانطور که مرد توضیح می دهد، او پس از کشتن پسر گری با دوست دختر سابقش تماس گرفت و او را با مردی در تماس بود که می توانست به جارو کردن همه چیز زیر فرش کمک کند. این مرد آنتون، رهبر باند برجسته که آنتاگونیست اصلی پریش است، بود.

همانطور که مشخص است، دوست دختر سابق قاتل مدوکس در واقع نامزد فعلی دادستان کل لوئیزیانا است. او به جای رفتن به پلیس در مورد قتل مدوکس، به سابق خود کمک کرد تا آن را از مقامات پنهان کند، چیزی که بدون شک غیرقانونی است. گری پریش بعداً از تلفن آنتون برای تماس با او استفاده می کند و به او اجازه می دهد تا تأیید کند که نامزد بالقوه دادستان کل فاسد است و در باندهای نیواورلئان دست دارد.

گری پریش در فینال پریش به شیوه های قدیمی خود باز می گردد
گرچه گری پریش مردی بود که دیگر نمی‌خواست درگیر جنایت باشد، اما این شخصیت در فینال پریش به شیوه‌های قدیمی‌اش باز می‌گردد. گری از طریق اقداماتش پیرامون آنتون و اسب، به عنوان شخصیتی به تصویر کشیده می شود که بار دیگر خشم و درگیری خود را در دنیای جنایت بالاتر از خانواده اش قرار می دهد. گرچه گری شانس ترک را دارد، اما در عوض تصمیم می گیرد مخالفانش را به قتل برساند و از کسانی که به او ظلم کرده اند انتقام بگیرد و ثابت کند که گری دوباره به مردی تبدیل شده است که قبلا بوده است.

معنای واقعی پایان پریش

از زمان قسمت 1 پریش، این درام واقعاً در مورد تغییر بوده است. این مجموعه تلویزیونی به بررسی این سوال می پردازد که آیا افراد قادر به تغییر هستند، آیا این تغییر مسیر زندگی خود را بر اساس شرایط خود تغییر می دهد یا تغییر نوع افرادی که در حال حاضر هستند. اولی از طریق گری و پسر اسب کاوش می شود. گری می خواهد با پدرش متفاوت باشد، اما صحنه ای که در آن به مدوکس ضربه می زند نشان می دهد که او در این کار موفق نبوده است. از سوی دیگر، پسر اسب به گری نگاه می کند و می خواهد از جنایات پدرش فرار کند.
پریش همچنین بررسی می کند که آیا افراد می توانند نوع شخصیت خود را تغییر دهند یا خیر، با گری که موضوع اصلی کاوش در سریال است. در ابتدای پریش، گری ظاهراً زندگی خود را از یک زندگی جنایتکارانه به یک مرد خانواده قابل اعتماد تبدیل کرده است. با این حال، هر زمان که شرایط در طول نمایش سخت می‌شود، گری به جنایت بازمی‌گردد، که این نقص مهلک شخصیت است. این امکان وجود دارد که گری در صورت انتشار فصل های آینده پریش به تغییر ادامه دهد، اما او در پایان فصل 1 در مسیر درستی قرار ندارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 1,543
  • بازدید کلی : 1,543